Hiba a frissítőcsomag telepítésekor – hibakód: 5

Probléma leírása #

Hiba történik a szoftverfrissítés telepítése közben (előfordulhat bármilyen „dll” kiterjesztésű fájl esetén).

Ok #

A frissítőcsomag rendszergazdai jogosultságok nélküli telepítése, így a program nem tudja lecserélni a régi DLL fájlokat az AxisVM alatt.

Megoldás #

  1. Töltse le a legfrissebb szervízcsomag telepítőfájlját, mely a az AxisVM mappa Updates (Frissítések) mappájában lesz elérhető. 
  2. Kattintson a fájlra jobb egérgombbal, és válassza a „Futtatás rendszergazdaként/Run as administrator” lehetőséget.
  3.  Ha nem megy, próbálja meg elindítani  a !UNREGISTER_DOT_NET_ADDONPLUGIN_SERVER_v1.0.BAT fájlt az AxisVM mappából az új csomag telepítése előtt.
  4. Próbálja ismét rendszergazdai jogosultsággal telepíteni a szoftvert (2-es pont).

Ha a fenti lehetőségek egyike sem segít, forduljon támogató csoportunkhoz az alábbi linkre kattintással: https://axisvm.atlassian.net/servicedesk/customer/portals