TARTÓSZERKEZET
A változatok elemzése után egy önmagába horgonyzott függőhíd típus került kiválasztásra. A híd látszólag azonos megjelenésű, mint egy klasszikus függőhíd, azonban a kialakításnak számos előnye van. A legfontosabb, hogy elkerülhető a lehorgonyzó tömb, mely a híd alépítményeinek mennyiségeit és így a költségeit is jelentősen csökkenti. A kisebb alépítmények emellett, kisebb környezeti zavarást is jelentenek. Az alkalmazott oldalra döntött pilonok ferdeségéből adódó döntött kábelsík jelentősen növeli a felszerkezet vízszintes merevségét.
A híd támaszkiosztása 60+160+60m=280m. Pilonja mindössze 27 m az útpálya felett, magassága így alig haladja meg a környező parti fák koronaszintjét. Ilyen léptékű gyalogos és kerékpáros hidak esetében kihívásként jelentkezik a karcsú pálya merevítési igénye és annak dinamikai elhangolása.
Lágy szerkezet révén a széldinamikai hatások is számottevőek, amelyeket áramlástani modellel
vizsgáltunk.